Kizlar merhaba biz 36 haftaligiz.İnsAllah normal doğumla bebeyimi beklemeyi dusunuyorum.Besik,bebek arabasi,4-5 tane bebek body si yorgani yastigi bebek arabasi icon içlik, Müslüm bezler falan aldiq.Basqa ne almam lazim?Banyo yapa bilmesi içinde aldim.Annemlerimden,kayinvalidemgilinde ilk torunu onun için kimse malumatli degil😅