seizetheday Kızlar 25inde kan vermiştim 26sında 22 çıkan değerim 191 olmuş doktorum artış iyi dedi elenatal diye bi ilaca başlattı ilk gebeliğimde folik asit olarak gyno ferro kullanmıştım bunu kullanan var mı pahalı geldi bi de yazmıyor ücretli
seizetheday Esrafatih01 folik asit de içeren bir ilaç aynı şekilde kullanılıyor bütün gebeliğim boyunca kullanmıştım