gzdeylcn Kızlar şuan 19+1 iz ilk gebeliğim bebeğin tekmelerini hareketlerini aşırı hissediyordum bu zamana kadar ama şu 2 gündür hiç seyirme bile yok normal de aşırı hissederdim geceleri gündüzleri bir bilginiz var mı bu konu hakkın da?
Esrafatih01 gzdeylcn bebek hareketleri bu haftada çok düzensiz oluyor normal bir durum.birkac güne yine hissedersinz
MoonLighty gzdeylcn sürekli hissediyorsanız ve iki gündür hiç hissetmediyseniz bi sağlık ocağına gidin bence. Kalp atışını dinlersiniz içiniz rahatlar. Ben o haftalarda iki günde bir hissederdim ama düzenli değildi
gzdeylcn Esrafatih01 16 haftadan bu yana hissediyordum çok erken hissetmeye başladım internetten baktığım da 2 saatte 10 defa olması gerekiyor yazınca sizlere sorayım dedim teşekkür ederim 🥰
gzdeylcn MoonLighty benim düzenliydi her gün hissediyorum normal de pazartesi randevum var o zamana kadar bekleyeceğim bakalım ne olacak teşekkür ederim yorumunuz için ❤️