Mutluemos yok kuzum hiç dikkat etmiyorum valla yediklerime. Canım ne istiyosa o. Ama gazlı içecekleri falan abur cubur yemiyorum içmiyorum tabi. Muz ceviz her gün yiyorum mutlaka. Bir de muz ve sütü blenderdan geçirip bal falanda katıp haftada bir içiyorum. Bi ara meyvesuyu sıkıp içiyodum hergün ama yapmıyorum artık sıkıldım ondan. Kahvaltıda mutlaka yumurtam peynirim zeytinim oluyo zaten 💙 bazen tatlı… ona asla hayır diyemiyorum sütlü tatlılar özellikle 🥲🥲 günde 3-4 litre su içiyorumdur bu arada.