19151992
Ben 2 ayrı seferde kullandım riskten dolayı. 7. 8. haftalarda falan çok az küçük küçük kanamam olmuştu 1 kutu bitmeden kesildi kanama. Sonra 19. haftada tekrar biraz daha yoğun kanamam oldu ama yine aynı bir kutu bitmeden kesildi kanama ve artık kanama alanı da kalmadı şükür.
Burda dikkat etmen gereken ilaçlarını düzenli olarak alman ve kendine dikkat etmen. Eğer ilacı ağızdan alıyorsan tansiyon düşüklüğü falan yapabilir bol bol su içip dinlenmelisin. Fitil olarak kullanması en etkilisi diyor doktorlar o zaman bir yan etkisini falan da görmüyorsun zaten.
İnşallah hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın🌸