Arkadaşlar ikili test yaptırdım doktor baktı geçen hafta , bu hafta normal ultrason verdi bakmak için yaptırdım doktorum yoktu başka doktora sordum girip baktı güzel dedi fakat başka bir şey demedi 3lu ve 4lu için kan ver dedi istemiyorum hocam dedim sizce gerekli mi 3lu ve 4lu testler kendi dontoruma da yok demistim o da 1ay sonra rutin kontrole gel dedi detayliyi yaptır mutlaka dedi ? Sizce ne yapmalıyım 3lu ve 4lu test için ?