Bugün 20+0 olduk yaklaşık 1 2 saattir regl sancısı gibi sancım oluyor sanki regl olacakmışım gibi hissediyorum. Normal midir bu durum yaşayan var mı? Kontrolüme daha var 10unda detaylı ultrason randevum var. O zamana kadar burdan bir fikir almak istedim.