babyface_ kuzum gittim nstye bağladılar kalp atışında yavaşlık var dediler korktum sonra serum taktılar kalp atışları şükürler olsun düzeldi yatış yapalım dediler 24 saat gözlem altında kal dediler kabul etmedim yarın bir gün kendi doktoruma gitcem inşallah