merhaba uygulama ve son regl tarihime göre 6+2 haftalık bebeğim bugün pendik eğitim araştırma da muayene oldum aslında kan testleri için gelmiştim neyse ultrason ile baktı ve bebeğin kalp atışını duyamadığını söyledi hem vajinalden hemde karnımdan baktı haftamın ise 7-8 arası olduğunu duyulmamasının imkansız olduğunu söyledi istersen 1 hafta daha bekle dedi beklemeyi seçtim güvenemedim sizlerden bu durumu yaşayan var mı