Asdfgh Kızlar az kaldı artık alttan muayene 4 kez flan oldum buzamana akadar ama merak ettiğim şey şu normal mı sezeryan mı olcagı nezman bellı olur ki hani duolarya catı muayenesinde bellı olur dye dar olsa alttan baktıklarında derlerdi dımı