Mutluemos Serpilinumudu o zaman sizin 2.dogum olacak bu yanlış anlamadıysam ilk doğum da emzirme ödeneği almadiysaniz onu da belirtin inşaAllah geriye dönük kayıtlardan almadığınız belli olur gider bulunduğunuz yerden sgk ya dilekçe verirseniz o dönemin parasını toplu alabilirsiniz
Serpilinumudu Mutluemos tamam teşekkür ederim arayıp sorayım varsa öyle bi hakkım yararlanayım bari 🙂
ElaytA YigitPoyrazMomm ben oğlumda da çalışıyordum şimdi kızıma hamileyim 30 haftalık 37 yaşındayım hala çalışıyorum. Çalışmak hem hareket anlamında iyi geliyor insana hem de ayaklarımın üstünde durmak anlamında iyi hissettiriyor. Allah izin verirse 37 haftaya kadar da çalışmak istiyorum. Riskli bir gebeliğin yoksa çalışmaktan hiç bir zarar gelmez 🤗
Nazcem43 33havva ayy peki işe doğum sonrası ne zaman döneceksiniz bu konuda çalıştığınız yer birşey diyor mu aynı durumdayımda
33havva İlk 3 ay doğum izni diye konuştuk ama muhasebeciye sordum 8 hafta doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonraymış doğum izni yani 4 ay toplamda ama 4 ay mı 3 ay mı izin kullanırım totalde bilmiyorum