Merhaba canım anneler, umarım herkes iyidir🥰🌸 Bugün bizim görüş günümüzdü. 32+3 üz. 2150 olmuş oğluşum. Kafa çapı da 35. Haftayla uyumlu dedi doktorumuz. Normal doğum yapmak istersem dikkat etmem gereken bir iki şey söyledi.. Benim sizden öğrenmek istediğim bu şekilde olup normal doğum yapan var mı? 32 haftalığız ama kafa çağpı 35 haftayla uyumlu. Normal için riskli olabilir mi sizce? Nasıl doğum olacağını 34. Haftada netleştireceğiz.