Berivanilky 35+5 haftalık hamileyim. Bebek hala makat pozisyonunda. Bu durumda olan var mı? Ya da yaşamış olan
Seydaamuratt Berivanilky Benim 36nın içinde döndü dönebilir yani son zamana kadar bebiş in keyfine kalmış 😅 ama şu ana kadar dönmedi daha da dönmez diye Bi şey yok
TugSozTan 33de makata geçti. Yürüş yapmaya çalışıyorum bi de pilates topu üzerinde ileri geri daire çiziyorum haftaya pazartesi gidicem umarım işe yaramıştır
Berivanilky TugSozTan yürüyüşten çok daha hareketliyim, onunla alakası yok bence :) hala çalışıyorum mesela. Okul öncesi öğretmeniyim ama dönmüyor 😁
Berivanilky Seydaamuratt ayy inşallah ben de çok istiyorum dönsün ama kilosu da arttığı için biraz zor diyor herkesss
Seydaamuratt Berivanilky öyle düşünme son hafta bile dönen varmış ama dönmese de üzülme sezaryende bir doğum şekli etrafın söylemlerine hiç bakma
TugSozTan Berivanilky makat gelişte doktorun önerdiği açtığımda posta burda hanımefendilerin önerdiklerine göre söyledim. Ben size yapın diye değil kendi yaptığımı ilettim. Yürüştrm kastım okul içerisinde yürümek değil tempolu yürüş yapılması gerekiyor. Siz bilirsiniz