Rojinn Ilaydaile Bana doktorum ailede diabetli var mı yok mu diye sordu yok dedim sadece kanda şekere baktı gerek görmedi şeker yüklemesini yaptırmadım yaptır deseydi yaptırırdım dr arkadaşım var hamile yaptırdı mesela
GamzeCan Ilaydaile şart değil ama herkesin vucudunu farklı, doktorun gerek görürse yaptırmalısın bence..
deletedmom734 Ilaydaile ben yaptırdım iyiki yaptırmışım içim rahat birşey olmadığını biliyorum yaptırmakta bir sorun görmedim
Hilallalal Bana doktorum bebeğin kilosu gelişimi suyu iyi. Seninde ani ve hızlı kilo alışın Yok o yüzden şeker yüklemesine gerek Yok demişti yaptırmadım
Ilaydaile Rojinn. Doktorum her kadın doğumcu önerir o yüzden bende öneriyorum dedi. Ama illa yaptırmam dersen açlık tokluk şekerine bakarız demişti
Yarenelibol Bn de zorla gitim yaptırdım son ana kala 28 haftada şeker cıktı cıkmasına ama sınnırda cıktı düşürmem lazmmıs bunun için net cevabı 100 mg bidaha içererek örenecekler tekrar yapılacak
blackberry118 Ilaydaile Ben de yaptirmadim ara ara kan sekerimi aclik tokluk ayri ayri olcturup takip ettim. Hic riskli bir sonuc cikmadi ciksa seker varmis gbi beslenecektim.