Eminim benimle aynı zamanlarda doğum yapanlar vardır burada sizlerden yardım istiyorum bebeğim 35+6 da 2430 gram olarak dünyaya geldi ve 15 gün kuvezde kaldı bu süre içinde emzirmede sorun olmadı memeyi güzel kavradi şuan 2 ay 1 günlük 4 gün önce kilosu 4 kilo idi doktorum güzel kilo almis dedi fakat benim içim hiç rahat değil emerken 5 dk en fazla 10 dk emip çekiliyor bende doydugundan emin olamıyorum onun için sürekli besleme gereği duyuyorum bu seferde gaz problemlerimiz aşırı fazla emerken ağlıyor ve emmek istemiyor aç kalmasından korkuyorum bugün beni emdi sagdigim sut vardı onu da verdim onu da aldı oysaki beni emip çekilmişti bir daha vermek istedigimde de memeyi reddetmisti sizler nasıl besleme yapıyorsunuz kaç saatte bir besliyorsunuz sadece anne sutu alıyor bazen kendimden şüphe ediyorum yeterli sütüm mu yok diye