DuyguKays aynen öyle. Ultrason doktorları daha çok öneriyor. Benim jinekoloğum önermedi, 21 haftada gitdim. İsteğe bağlı, gide bilirsiniz. Ben ilk hamileliğim ikizlerdi doktorum göndermişti, ama ikisini de kayb ettim malesef. 29cu haftada hatta. Şimdiki doktorum göndermedi, 21de gitdim sadece.