elifanne Birkac saat once nişanım geldi. Pembemsi, jel kıvamında bir akıntı. Herhangi ağrım, sancım yok. Doktoruma sordum, bekle ağrın olursa gel dedi. Oldukça sakinim, evde tekim, evi toparlıyorum geldiğimde temiz bulayım diye. Yanımda kalacak kimse olmicak muhtemelen.. Sancılarım başlayınca eşime haber verip, çantamı alıp hastaneye geçicez.. Dualarınızı bekliyorum. Tüm hamiş annelerimiz sağlıcakla bebeklerini kucağına alırlar inşallah 🙏🏼 Allah yardımcımız olsun..
KlncA elifanne sabrını soğukkanlığını kutlarım inşallah doğumun da böyle geçer Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
kocisininprensesi elifanne umarım bir avazda doğurursun ve miniğini sağlıcakla kucağına alırsın, dualarımız seninle 😊
elifanne Ozgekin Rabia07 Allahım kolaylık versin.. Dün kontrolüm vardı. Benimki de kanala inmemişti.. Umarım sağlıcakla kucağımıza alırız 🙏🏼
Rabia07 elifanne Bi avazda doğurursun inş 🙏 Benimde sancılarım var ağrım var ama nişanım gelmedi nst de çıkıyor bide bebeğim kanala İnmemiş hala beklemedeyiz bizde