Linaninannisi evet özel ama 10 numara doktor. Zaten bir kere git anlarsın farkını. Her şeyi ince ince anlatıyor, telefon numarasını veriyor, acil bişey de ulaşabiliyosun. Bugün şehir hastanesinde randevum vardı girip çıkmam 4 dakika sürdü. Ama murat beyde en az 15 dakika sürüyor dikkatli inceleyip bakıyor .
Şehir hastanesinde sen içerdeyken başka hasta da alıyolar içeri ama ümitte asla öyle bişey yok
Maddi olarak imkanın varsa direk murat beye git canım