Tatlicilek Hamile değilim, bir oğlum var ikinciyi düşünüyoruz. İlk doğumum devlette oldu eş alınmıyor, ama ikinciyi sırf eşim de girsin diye özelde yapıcam. Hem benim sancı sürecimde destek olsun, hem de o anı paylaşalım istiyorum. İlk doğumda oğlumu kucağıma verdiklerinde gözüm hep eşimi aradı, keşke yanımda olsa da bu anını görse diye 🥲