Kizlarr selammm 37.5 iken bir gece arada gelil yoklayan agrilar ile uyandim yalanci sanco nedir onu da yasamadigim icin opayon ne oldugunu anlayamadim daha da 15 gun var diye de rahattim sabaha karsi sıklaşmaya baslayan ara ara yoklayan sancilar baktim dayanilcak gibi degil esimi uyandirdim o biraz msaj yapti sonra sicak bi dusa girdim o gunde cati muaynem olacakti saat 10 da randevum vardi esim erken gidelim dogum baslamis olabilir de dedi ben hala yok yaa baslamaz daha var diyordum sabah 9 gibi hastaneye gittik doktorum muayne etti ve dogum baslamis yatis verelim dedi ben o ana kadar normal dogum yapmak istedigimi soylemistim ama o sancilarda ne aman yarabbi 🤯🥶 karsimda benle ayni anda dogumhaneye inen 3 sezeryan vardi ben sanci cekiyorum onlar rahat gozukuyorlardi basta vucudumu nasil yonetecegimi bilmedigim icin vazgecebilirdim niyette etmedim degil🤭😊ama kizlar bu noktada doktor cok onelmiymis guzel,ılımlı yaklasim ,motivasyon ve dunyanin en buyuk zaferini sen alacakmissin gibi hissettiren bir doktorunuz olmasi sectigim yoldan caymamami sagladi. Ben zaten hastaneye 4 cm aciklikla gitmisim ben ne varsa yapim cekin alin epidural agri kesici falan derken doktirum 4cm den sonra epidural yapilamaz sen halledeceksin bu isi en guzel sekilde dedi 🙃🙃 saat saat 11 de 8 cm olmustu ve 12.22 de dogru nefes kontrolu ile epiduralsiz 10 12 ikinmayla minigim dunyaya geldi Genelde normal dogumdan korkulur ben hep sezeryen kesik ameliyahat durumundan korkmustum cok sukur ki normal yapmisim asla sezeryani kolay gibi dusunmeyin canim anneler dogum sonrasinda hem bebisinize hemde yeni yasaminiza adapte olmak daha muhim bu sebeple normal dogum candir burdan bu hikayemi paylasmak istedim ilk gebeligim ilk deneyimim ve normalden asla korkmadan en basindan beri yapabilirsem normal diyordum sukur ki oyle de oldu umarim birilerine motivasyon olur bu hikaye guzel hamişlerim 🥰😘😘