Tubanurbuseberk Doğum sancılarım başladı herhalde 15 dkkada bir ağrım gırıyor cıkıyor bazen yarım saatte ağrı gırıp cıktıktan sonra rahatlıyorum ne yapsam daha cabuk kolay acılmam olur hemen doktora gıtmek ıstemıyorum
Heyzilwq Tubanurbuseberk squat yap çömel kalk ve sıcak bir duş alabilirsin bunları çok öneriyorlar yürü bol bol hiç hakaret et