Öncelikle bu ikinci doğumum kısaca ilkini özet geçeyim ilki 34. Haftamda suyumun gelmesi ile erken doğum olmuştu açıklığım ve sancım hiç yoktu suni sancı ile başlatmışlardı sancı başladıktan ortalama 5 saat sonra doğumum olmuştu suni sancı zamanları çok zordu tabiki perişan olmuştum üstüne sürekli kusuyordum kısa sürmesi avantajdı sanırım çünkü burada çok fazla saatler sancı çekenleri okudum 😇
Şimdi gelelim ikinci doğumuma cumartesi günü kontrole gitmiştim ultrasonda herşey normaldi nst de sancı çok azdı açılmam yoktu. Doktorum beklemeye devam dedi doktordan sonra birkaç yere gittik baya yürümüş yorulmuş oldum gece 01.30 gibi yattık gece tam 03.20 de birden gözüm açıldı alttan çok az ılık ılık birşeyler akıyor gibi hissettim emin olmak için doğruldum doğrulmamla hızlanması bir oldu Eşimi uyandırdım ilk çocuğumu yukarı babaanneye bıraktık yanımıza alıcaklarımızı alıp çıktık. Doktoruma mesaj attım hastaneye geçtik.
Saat tam 5 te Doğumhaneye geçtim ebe önce bi açıklığına bakalım var mı dedi o arada hala suyum gelmeye devam ediyor tabi 3cm dedi nst de sancılar 100 leri buluyordu ama ben sadece ufak bi adet sancısı gibi hissediyordum o arada önlük giydim lavman işini falan hallettik ve 1,5 saat sonra sancılar ritmik oluşturmaya başladı 5 dk da bir geliyordu ama asla dayanılmayacak bir ağrı değildi uzun bir süre öyle devam etti saat 9 a doğru doktorum geldi ve açıklığım için 7 cm dedi bende bir sevinç çünkü 7 cm açıklığa gayet rahat bir şekilde gelmiştim doktorum suni takalım beklemeyelim dedi 10 gibi doğumu gerçekleştirelim dedi suni takıldıktan sonra Nst ye bağlı kaldım çünkü kalp atışlarını sürekli takip etmek istediler o kısım biraz zordu sancıları yatarak karşılıyor olmak eşim en büyük destekçimdi tüm bu kısımlarda hep yalnızdık
09.45 doktorum artık doğumu başlatıyoruz dedi sancı gelince derin bir nefes ve ıkınıyoruz dedi 3-4 defa uzun ıkınmalar sonucunda bende enerji kalmadı kan ter içinde kaldım sanki bebeğim oradan hiç çıkmayacak gibi hissediyordum ne olur birşeyler yapın yardım edin diye sayıklıyorum artık düşünün doktorumda sen mükemmel bir annesin başaracaksın kafası karşımda bebeğinin dayan annesi diye motive etmeye çalışıyordu ama yok ben olmuyor olmuyor diye hep ağlamaklıydım 😅 ve son iki ıkınmada ebe artık karnıma bastırmaya başladı ilkinde yine olmadı ama ikincide çığlık çığlığa var gücümle ıkınmam ve ebenin karnıma yüklenmesi ile bebeğim saat 10.14 de geldi ve herşey o anda bitti sonrası büyük bir rahatlama bebeğim erkek 49 cm 3450 gram olarak geldi şimdi evimizdeyiz ikimizde iyiyiz 💓🤲🏻