DuyguKays Seydaayn pars güzel bi isim ama daha çok köpeklere falan veriliyor ya benim içim ısınmıyor pek tercih etmezdim 🤔 yine de sizin evladınız tabii ki hangisi içinize simiyorsa o olmalı :)