ipekk35 Allah rızası için çok zor durumdayım daha 9 haftalık olmamıza rağmen hiç bir şey yiyemiyorum. Herkes ye ye diye baskı yapıyor yediğim iki lokmayı da kusuyorum. Halsizim başımı kaldıramıyorum. Sabahları zaten sarı su istifra ediyorum.
-cey-33 ipekk35 canım bende 8+2 yim aynı sorunu yaşıyorum hiç bırsey yiyemiyorum inanki napacagımı bende bılmıyprum iştah açıcı şeyler onerın arkadaslar
aysglemrkn ipekk35 benimde öyleydi 6. Haftada başladı Şuan 16 dayım geçti sayılır ama hala prilam kullanıyorum cesaret edemiyorum bırakmaya çok zor bi süreç ama geçiyor Allah yardımcısı olsun bu şekilde hamilelik geçirenlerin
Nazli_001 ipekk35 benım de mıgdem çok bulanıyor ama ben tuzlu domateste buldum yolu hem tansiyonum aşırı düşüyor onu dengelemeye çalışıyor hemde mıgde bulantımı bastırıyor
Esmanur43 ipekk35 eğer belirtilerle cinsiyetiniz alakası varsa kızınız olacak bence prilam dr kullanın çok iyi gelecektir ben 20 haftaya kadar istifra etmiş biri olarak ancak onunla ayakta kalabildim sizin gibi sarı su çıkarıyordum her sabah onun ardından yediklerimi de çıkarıyordum prilam kullanın memnun kalırsınız ❤️
anneoluyoruuumm16 Acile gidersen serum takıyorlar o seni rahatlatır ayrıca prilam yazıyorlar gece yatmadan iki tane içiyorsun günlük işlerini yapabilecek dinclige ulasiyorsun ben 12 haftadayim 6 haftadan beri bu şekilde ilerliyorum
Htckrkyl Kesinlikle prilam Dr yi kullanın 32. Haftaya gireceğiz icmedigim gün hâlâ mide bulantısı mahvediyor
ipekk35 Htckrkyl prilam içiyorum aradan yarım saat geçmeden tekrar kusuyorum. 😞 Çok zorlanıyorum tayin dönemi evimi toparlayamadım. Yardım edecek kimsede yok.
Yazmelegi_ ipekk35 ben ilk zamanlar prilamı sabah bir öğleden sonra bir gece yatarken 2 tane içiyordum fayda etmisti
Mensure_9 ipekk35 gece yatmadan önce 2 tane icmeyi denedinmi bnde cok bulaniyorum sabah içince işe yaramiyo
anneoluyoruuumm16 ipekk35 ay aciller öyle yazıyor yemin ederim bende 1 ay öyle çektim asla faydası olmadi bir hafta önce kendi doktorum gece yatmadan iki tane iç yat dedi başka içme dedi çok şükür iyiyim bir haftadır
ipekk35 Yazmelegi_ doktor bir kuti yazıyor diğer randevuma yetişmiyor bile günde 2 tane diyor oda fayda etmiyor zaten.
Yazmelegi_ ipekk35 anladım benim ki ayda 4 kutu yazıyordu o yüzden dedim gece yatarken 2 tane için belki o fayda eder
Mensure_9 ipekk35 benimde öyleydi doktorum sabah akşam iç dedi bi kutu yaziyodu kontrole gittigimde söyledim fayda etmiyo diye o sabah akşamı gece yatmadan once iç dedi yani sabah aksami gece iceceksin 2 tanesini bn öyle rahatladim çogu kiside sabah aksam icmiyo gece yatarken iciyo
anneoluyoruuumm16 ipekk35 az önce yine iki tane içtim uyucam valla. Dene canım biraz sabahalri geç kalkıyorum ama faydası var