[silindi] Kızlar normalde 21. Haftamda gidecektim fakat gideceğim hekim o tarihten sonra 800 tl gibi muayenesine zam yapacakmış. 1 hafta erken gitsem sizce problem olur mu
Sinan35eda [silindi] bende 20 haftalıkken gidicem haftaya salı bakliyor benim doktorum 20 veya 22 haftalıkken dedi ben 20 haftalık en gidicem sorun olmaz galiba
Tugraseda [silindi] ben 20+2de arandım doktorun asistanı tarafından ve yaptırdım. Sıkıntı olmadı perinatologun kendi asistanı verdi randevuyu geç yada erken olsa ona göre ayarlarlardı
Bal_1604 [silindi] bende 20+5te gitmiştim sorun olmaz doktorum bana 20.haftada yaptirmami söylemişti zaten