Çok şükür hamileliğim güzel geçti ilk 4 aya kadar bulantılarım oldu onun dışında ufak tefek ağrılarım oldu ama şükür bi problem yaşamadım. Şuan 30 haftalık hamileyim galiba bundan sonra ağrılar başlayacak sanırım ağırlaşmam beni biraz zorluyor gibi bakalım neler bekliyor hayırlısı 🙃 sağsağlım alalım kucağımıza bebişlerimizi inşallah 🙏🫶🌸