twofruits Gulii görünce nasıl mutlu oldum bende Yağız Alp koymayı düşünüyorum söylemesi zor olur mu diye düşünüyorum sürekli ☺️
Gulii twofruits Ben de yağız meteyi çok beğenmiştim ama yağız alp daha kolay söyleniyor gibi geldiği için arada kaldık ☺
twofruits Gulii yağız Efe de kulağa hoş geliyor bakalım doğduğunda içimden hangisi gelirse öyle sesleneceğim heralde ☺️
Bet1 Gulii bende yağız koyucam nasipse 33 haftalık hamileyim ama tek isim koyucaz ikinci isim olarak yağız ege diye düşünmüştüm sonra tekte karar verdik 💙