Yigit_Yagiz_Moms Arkadaşlar merhaba 7 haftalık hamileyim. Şiddetli öksürüğüm vardı 2 gün kreval şurup kullandım. Gebelik kategorisi B. Bilgisi tecrübesi olan yazabilir mi? Endişeliyim biraz