Kolumun ilacını 16’sında kullandım bu kaç seferdir gidiyorum bugün yine gittim 11 mm olmuş sizce
Buyur mü ve çarşamba günü yine gel bir de şey dedi eğer adet olursam gebelik olmamıştır eğer olmazsan gebe olmuşsundur dedi sonra gebelik olmadığında adet olucakmişim