onu yaptırma asla ama asla önermiyorum bebek gelmedikce dozu arttırıyolar dayanılcak bi acı degil benim ilk gebeligimde bebek 22 haftalıkken öldügü icin o sekilde dogurttular hala yazdıkca aglayasım geliyo cok canım yanmıştı sezaryen ol ondan kat kat daha iyi