Kızlar 37. Haftanın içindeyim perşembe günü kısmetse planlı sezeryan doğumum var. 2-3 gündür sürekli karnımda sertleşme oluyo bebek bi bi yere toplanıyo yoksa kasılma mı ayırt edemiyorum. Herhangi bir ağrı sancı olmuyo. Uzanınca geçiyo sonra yine aynı. Bu durumu yaşayanlar kimler????