Kızçem geliyormuş sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥳💕
Esradmrci10 12+5 te öğrenmiştik biz kız olacağını :) siz kaçıncı haftada öğrendiniz
Esradmrci10 yaa hayırlı olsun inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız.😁🌸
fizikcianne şuan 16 haftalık doktor tahmininde kıza benziyor demişti ☺️
Nur_50 teşekkür ederim hepimiz sağlıkla kavuşuruz inşallah 🥰