_moomm valla ben 30a kadar iyiydim ama şuan 33+3üm ciddi anlamda zorluyor. Asla çömelemiyorum hemen bıçak sancısı gibi giriyor. Temizlik vs asla yapmıyorm abla tutuyorum ztn. Yemek vs gibi basit şeyleri yapabiliyorum. Sağolsun eşim her konuda çok destek oluyor olabildiğince kaldırmıyor beni. Ama 2 dk yürüyorsam 4 dakka dinleniyorum. Sonlarda nolcak hiiiç bilmiyorum