Sevgigulsen Dün kaset test negatifti.. ilişki üzerinden 14 gün geçti.. yine kimyasal yaşıyor olabilir miyim ? Sonradan pozitif olabilir mi ? Adet günü negatif olup sonradan pozitif olanınız yokmu
Sevdeglgc Sevgigulsen Benimde beş gün geçikti test yaptım negarif çıktı bekledim 7 gün daha doktora gittim şans eseri test istedi orda öğrendim geç döllenme olabilir az daha bekle adetin 15 gün geçsin kan ver net olsun.