Merhabalar, 8 Nisanda kürtaj olmuştum sonra pıhtılaşma testi yaptırdım. 2 genimde heterozigot çıktı. Doktorum bu genlerden 1 tanesinin folik asitin emilmesine engel olduğunu söyledi ve Folibol yazdı. Bir de hamile kaldığımda kan sulandırıcı iğneye başlayacağımızı söyledi. Corasprin kullanmadan sadece iğne kullanan var mı aranızda?
