Hanımlar merhaba. Kahvaltıdan, yemekten sonra rahatsızlık yaşayan var mı? Ben 12 haftalık hamileyim. Kahvaltıdan sonra özellikle ayakta duramıyorum. Arada 1 porsiyon meyve bile yiyince aynı. Doktorlar da normal diyor ama benimki gerçekten çok kötü. Çarpıntı başlıyor anında. Halsizlikten bayılacak duruma geliyorum.