Merve_02_02 Yarın doğuruyorum .. bebeğim 2.300 kilo ile dünyaya gelecek , gelişimi de hep geriden geldi eli bacağı vs vs… çok korkuyorum sağlığında mı bi problem var diye .. o yüzden öyle içim sıkkın ki böyle olup sağlıklı doğuran annelerimiz var mı 🙏
Eksijelibon Merve_02_02 arkadaşım 39. Haftada 2.200 gram dogum yaptı bebek gelişimini tamamlamıştı gayette küveze vs girmedi şu an 1.5 yasında ve sağlıklı
Merve0227 Merve_02_02 meraklanma canım bazı bebeler emerken hemen kilo alıyorlar sen bile şaşıyorsun rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸 geriden gelmiş olması gelişimi tamamlamamış demek değil ki zaten kötü bişey olsa doktor söyler önüne geçerdi accık kıyafetler büyük olucak annesi 🌸🌸
R_Cankesen12 Merve_02_02 2500 olarak doğurdum çok küçük bebekti bir saglik sorunu yoktu çok. Şükür ama özel çocuk olaraktan doğdu sürpriz oldu ama sağlık sorunumuz yok ve şuan tosbik bir bebek oldu ve zayıf bebeklerde daha çabuk gelisim oluyor ve kilo alıyor korkma inşallah bir sıkıntı çıkmaz.
Zynppp_0999 Stres etme canım. Rabbim o meleğe yardım eder. Sen güçlü durmaya çalış. Kilodur alınır inşallah. Rabbim yar ve yardımcınız olsun. İnşallh sağlıkla kucağına alırsın. Bol bol dua et 🌸🤲🏻
Merve_02_02 Çok teşekkür ediyorum içimi rahatllattınız sağlığı yerinde olsun da zaten 1 kilo doğsa sorun etmeyeceğim dediğiniz gbi kilo alınır hemen ..
alakayamaydanoz Merve_02_02 merhaba 2.290 ile doğurdum 2.250 hastaneden çıktım (ödem) beraber eve geldik çok şükür emdi mama verdik hemen toparlandı.
ipekk35 Merve_02_02 Benim bebeğimde 2.300 doğdu canım çok şükür hiç bir şeyi de yok. Yaşıtları ile aynı anda yürüdü. Biraz zayıf hala ama onun haricinde bir sıkıntısı yok. Dert etme kendine minnacık ve çok tatlı oluyorlar.