Osultan Şuan 33 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu baya artmış denildi antibiyotik verildi kullanmakta istemiyorum doğal yollarla geçer mi önerileriniz nedir Aksi takdirde böyle devam edersen erken doğum riski olur mı bilginiz var mı
09-11-22 Bnde de çok enfeksiyon var yarın doktora gitcwm akıntı yanma ve kaşıntı oluyo çok kötü ya bana da fitil vermişti doktorum ama kullanmadım onu
Nurr29 Kesinlikle kullan benim eltimde de vardı oda kullanmadı ilerledi iyice doktor kızmıştı kullanmadın mı verdiğim ilacı diye bebeğe bişey olsa zaten doktor vermez bence doktorunu dinle ilacı kullan
kevseracr Benim enfeksiyon kanli idrar hep antibiyotik kullanıyorum ama hala devam ediyor nişan gelse anlamicam yani öyle kan şeklinde idrar yapıyorum ilk defa başıma böyle bisey geliyor 2 hafta sonra doğum vat belki daha erken nolucak bilmiyorum