Kub-ra33 aynı durumdayız cnm sanırım , benimde 6 cı hafta girdik , dün keseyi gördü doktor bebek yok , bir hafta öncesinde 6 mm kese , dün 12 mm göründü kese boyu iyi, kanamam da yok ama bebeği göremedik , aslında ben orda nokta kdr birşey gördüm . Doktor göremedi 🤔🤭