Melodimm ben 20. Haftama kadar hep kustum prilamla geldim bu haftalara kadar 48 le basladım hamılelıge 46 ya dustum sonradan kendılıgınden aldım 54 um su an en baslarda normal kılo vermek sıkıntı yapmayın hic sızın depolarınızdan beslenıyor bebıs zaten en baslarda zayıf olmama rağmen benim gayet guzel bebısıımın usg uyumu kılosu falan hıç kafanıza takmayın en başlarda normal yiyememek kilo vrmek vs