Alparslannnn katılıyorum, doktor bulmak gerçekten zor. Devletteki doktorumu çok seviyordum, eşim de tavrını falan beğeniyordu. Çok ilgilendi sağ olsun. (Kendisi hastanenin pek sevilmeyen doktorlarındandı ilginç bir biçimde)
Dün yine özeldeki doktoruma gittim. Devlettekinin yanından çıktığım gibi mutlu çıkamadım. Diğeri varken kendisine gitmeyi pek istemiyorum ama çalışabilir raporu falan almam lazımdı. O yüzden gittim.