Kızlar 35+3 deyim bu zamana kadar hep mide bulantısı hapı kullandım. İlacı kullandığım zaman çok iyiyim bulantim falan olmuyor. Ama dün sabahtan beri şiddetli bulantı ve kusma var yedigimi içtiğimi anında çıkartıyorum hiçbirşey durmuyor midemde. Dün sabahtan bu sabaha kadar rahat 12 14 sefer kustum. Dün gece bu sebeple acile gittim. Alttan muayene ettiler parmak ucu kadar açıklık var dediler ve benim sol böbrekte buyume varmış idrar yolları enfeksiyonu nedeniyle. Nst ye girdim çok şükür sancı falan çıkmadı. Başına gelen varmı böyle bir durum hiçbirşey yiyip içemiyorum ki bu haftalarda istahim aşırı açıktı. İçim yanıyor resmen kana kana su içmek istiyorum, içtiğim zamanda en fazla 2 dk sonra çıkartiyorum. Çok bitkin haldeyim. Böbrek buyumesinden dolayı oluyormuş midem bulantısı. Siz neler yaptınız böyle bir durumda. Hamilelik en başından beri kötü geçiyor zaten, bide bu durum çıktı çok yoruldum gerçekten 😓