biz mustelanij tum setini almistik kizlar bebek icin iyi bir marka diye fakat 5 dakika once sikayet vardaki yorumlari okuyunca gozum korktu hepsini iade edecegim.sizin olumsuz bir tecrubeniz oldu mu bu markayla.sampuanin goz yaktigi vucutta alerjiye sebebiyet verdigi gibi seyler yaziyor gorsel ekleyenlerde olmus