minikmucizeemaak --Pinar-- Bemce de görürsün bence görmezsen de paniğe girme geç görenler de var. Sağlıkla kavuşalım 🫶🏼 Ben tam 5+0 da karından gördüm keseyi hatta doktorum vajinal daha net anlarsın istersen dedi olur dedim ordan da baktık
femme --Pinar-- evet işte benim ilk ve uzun bi zaman sonrasında olunca kese için dayanamayıp gitmitim. Kalp atışında bekledik 8 e kadar çok şükür sjmdi 33 haftalik olucaz 🥰