zumre_nur_47 37+2 yim bende. 36+2 de 38 e kadar gelir çok durcaga benzemiyor demsiti bekliyoruz herseyimiz hazır. 1 haftası daha gitti bakalım 38+ ları görmek istiyorum umarım görürüz 😊 doğum korkusu tabi ki var 😂 ilk gebeli birde. Ne yaşıcagini bilmedigin için insan korkuyor. Aklıma herşey geliyo vallahi bazen kendime çok inanıyorum bazen yapabilecek miyim doğru ikinabilir miyim nefesimi iyi kontrol edebilir miyim ya suni sancı alırsam
Ya doğumda bana bişey olursa bebegim annesiz kalırsa Allah korusun ya ona bizey olursa benm yuzumden neler neler geliyor 😓😓
Sonrw dua ediyorum summes sebile yesserah ayetini çekip rahatlamaya çalışıyorum bol bol
Hareketliydim de evin içinde herkes kolay olucak diyor ama bakalım inşallah