Ben aşılama yaptırdım kışla başkent hastanesinde tüp bebek yaptırırsamda yine aynı yerde yaptırıcam canım fiyatlar öyle aman aman uçuk değil hatta bana diğer özel hastanelere göre çok makul gelmişti aynı zamanda tüp bebek merkezi olarak geçiyor zaten çok memnun kaldım tavsiye ederim