Güzel anneler 6. Haftada yani geçen hafta kalp atışlarını duyamamıştık. Doktor haftaya da duyamazsak kürtaj demişti ve ben çok üzülmüştüm buradan sizlere de yazmıştım. Artık kabullenmiştim ve kürtaj nasıl oluyor hastane tavsiyeniz var mı diye sormuştum. Ama Bu hafta yani 7. Haftada mucizevi bir şekilde hiç umudum yokken kalp atışlarını duydum. Hala inanamıyorum. Yalnız ben bir aptallık ettim nasıl olsa kese boş bebek yok diye öksürük şurubu kullandım şimdi çok korkuyorum bebeğime zarar vermişmidir diye. Sadece 2 gün kullandım. Rüyadamda kız çocuğu görünce bıraktım kullanmayı bu bir işaret mi diye, gerçekten de öyleymiş. Siz de kendi tecrübelerinizi yazar mısınız?