zeyneepppsultannn 10 lu hastane çıkışı 0-3 aldım ben.
3 tane 5 li hastane çıkışı aldım oda 0-3ay.
2 tane yenidoğan patikli tulum
7 tane karışık sıfır, kısa, uzun kol çıtçıtlı zıbın aldım beyaz.
4 tane 0-3 ay patiksiz alt. Diğer aldıklarımıda 3-6 ay 6-9 ay tercih ettim bebeğin kilosuna göre ilerleyen zamanlarda alırım diye düşünüyorum
Eklemeyi unuttum çorap da aldım ben şapka eldiven önlük zaten hastene çıkışlarında var