Gulkaraoglu hakkınızda hayırlısı olsun. Ufak bir de tavsiye vereyim size. Ben ilk bir yıl hamile kalamadım. Her ay günüm gelmeden testler yaptım falan. Hamile kaldığım ay hiç test yapmamak için direndim unuttum güya 😉 ama antibiyotik tedavisi olacağım için 3 gün önce doktorum test yaptırdı o şekilde öğrendim. Bence siz de bekleyin gününüzün geçmesini ve unutun. İnşallah meleğiniz sizinledir. 🙏