1,5 altında olması bekleniyormuş galiba. diğer türlü dondurulup, rahim dinlendiriliyormus benim transfere kadar artar mı acaba ya. Kan sonuclarımı kontrol ettim de
Değerler şöyle;
0.18 (ayın22si) 0.51 (25i) 0.63 (27si) 0.81(29u) önümde daha 4-7 gün var çatlatma, opu embriyo gelişimi vs hepsi içinde. embriyo oluşursa, büyük ihtimalle cumartesi veya pazartesi transfer olurum ama progesterona da bağlı işte 🫠